Recent

% | $
Quotes you view appear here for quick access.

Federal National Mortgage Association Message Board

kingofvietnam 6 posts  |  Last Activity: Jul 6, 2016 7:03 PM Member since: Jan 10, 2009
SortNewest  |  Oldest  |  Highest Rated Expand all messages
  • kingofvietnam@att.net by kingofvietnam Jul 6, 2016 7:03 PM Flag

    Technically the numbers seem to point to that direction !
    SENTIMENT = RUN FOREST RUN !

  • kingofvietnam@att.net by kingofvietnam Jul 5, 2016 10:07 PM Flag

    Hee hee LOL this is more funnier than hell guys we told our buddies to bot this damn stock we don't remember their damn name but our buddies end up making beaucoup monies like 20 bucks over 20 cents so there you go figure !

    BTW we just check with them FCC & SEC and they said it is 100% perfecto for us to continue our Inwestment Adwises Show online "whenever" we want, however they also said inwestors could also personally sue YOU and your bogus inwestment bull crabs !

    Hee hee LOL cheer up guys !
    Only 5 more months of Omama left, that's it !

    SENTIMENT = VOTE FOR TRUMP

  • kingofvietnam@att.net kingofvietnam Jun 29, 2016 4:11 PM Flag

    Oooh yeah Mrs. Kinsma we noticed your English improved quite a bit. Just keep on posting ! Screw them Brits and their Brexit bull crabs ! BTW shale oil business in America was a flake ! Dive into oil guys !

  • Hee hee LOL my English teacher said hell ya IF you wanna improve your English. Is this true ?

  • kingofvietnam@att.net by kingofvietnam Jun 26, 2016 5:41 PM Flag

    We are not crossing our fingers or hopeful prophecy like that dude Nostradamus !

  • Reply to

    Anyone had the ballz to buy today

    by kinsma.i6684 Jun 24, 2016 4:26 PM
    kingofvietnam@att.net kingofvietnam Jun 24, 2016 11:28 PM Flag

    YES Mrs. Kinsma, we told our buddies to buy left and right especially banksters becuase look AFTER 8 years of Omama Presidency FED rate is kinda near ZERO so you guys know damn well banksters are NOT happy becuase they already see weakness in the economy becuase monies are so cheap no matter how Omama or Hillarious Clinton tried to lie about it therefore in our pretty humble opinion damn Brits exited the Euro all becuase these UK morons finally came to a rude awakening that globalization is a disease AND probably is the root cause of worldwide economic crisis but at the end of the day YOU have to calculate that damn Europeans transactions with USA is less than 1% of America GDP versus 30% of China the 2nd largest economy in the world AND the last time when China currency almost went down the toilet they finally survive anyhell THEREFORE we told our buddies to stay the course AND buy aggressively ! NO FEAR ! We expect to see lots of greens in coming days ! Screw damn Brits ! They got their issues to worry about and we still got monies to make !

FNMA
1.97+0.01(+0.51%)Aug 23 3:59 PMEDT